Monday, October 24, 2016

Los Angeles Opsies Handel

Ontmoet met individuele beleggers wat hoë waarskynlikheid (en maklik om te verstaan) opsie-strategieë te gebruik om te verhoog rykdom Maandeliks doel is 'n minimum 4 ROC (Return on Capitol) terwyl die vermindering van beleggingsrisiko. Dag Handelaars, Swing Handelaars, Deeltydse Beleggers, professionele handelaars, ens - almal is welkom. As jy (of jou geld bestuurder) nie gebruik Opsies om jou kans op sukses te verhoog, dan is hierdie groep is vir jy by ons aansluit en die eerste wees om te weet wanneer nuwe Meetups geskeduleer Meld aan met Facebook om uit te vind Deur die skep van 'n Meetup rekening, stem jy in om die Algemene Diens Teken upFor die 3de uitgawe van ons TradingMarkets opleiding video reeks goed dekking hoe jy SampP 500 nadeel handel geleenthede met behulp van die x02026 video gtgt Hierdie video kan vind is bedoel om jou bekend te stel aan ons nuutste produk hoë waarskynlikheid handel seine . Hoë waarskynlikheid handel seine is ontwerp om x02026 Video gtgt TradingMarkets voorrade aktiewe handelaars met die onderwys en gereedskap wat hulle nodig het om ambagte te maak wat gebaseer is op data - nie emosie en lewer inhoud, gereedskap, data, en handel stelsels in lyn met die handel vir eie metodes wat ontwikkel is deur Connors Navorsing. Hier is meer oor ons produkte en dienste hereOption Handel Management - Los Angeles CA Wat om te verwag dat hierdie klas is ontwerp om jou te help die vaardighede wat nodig is om 'n beter belegging besluite te neem en te bestuur beleggings behoorlik te verkry. Hier is praktiese tegnieke oor hoe om opsies bestellings met behulp van 'n aanlyn makelaar betree, hoe om ambagte en stress toets posisies, en hoe om te verstaan ​​te bestuur en gevolglik jou belegging doelwitte te bereik. 'N begrip van die basiese beginsels, asook beperkte ervaring handel opsies, sal jou help om die meeste van hierdie seminaar te maak. E-pos opsies Professionals Vrae oor enigiets opsies-verwante e-pos 'n opsies professionele nou. Chat met Options Professionals Vrae oor enigiets opsies-verwante Chat met 'n opsies professionele nou. Amptelike OIC Borge Hierdie webwerf bespreek beursverhandelde opsies uitgereik deur die Options Clearing Corporation. Geen stelling in hierdie webwerf is om so uitgelê dat dit 'n aanbeveling aan te koop of te verkoop 'n sekerheid, of om belegging advies. Opsies behels risiko en is nie geskik vir alle beleggers. Voor die koop of 'n opsie verkoop, moet 'n persoon 'n afskrif van eienskappe en risiko's van gestandaardiseerde Options ontvang. Afskrifte van hierdie dokument kan verkry word vanaf jou makelaar, van enige aandelebeurs waarop opsies verhandel of deur kontak met die Options Clearing Corporation, Een Noord Wacker Dr Suite 500 Chicago, IL 60606 (investorservicestheocc). kopieer 1998-2016 Die Options Industry Raad - Alle regte voorbehou. Besoek ons ​​Privaatheidsbeleid en ons Gebruikers ooreenkoms. Hierdie webwerf bespreek beursverhandelde opsies uitgereik deur die Options Clearing Corporation. Geen stelling in hierdie webwerf is om so uitgelê dat dit 'n aanbeveling aan te koop of te verkoop 'n sekerheid, of om belegging advies. Opsies behels risiko en is nie geskik vir alle beleggers. Voor die koop of 'n opsie verkoop, moet 'n persoon 'n afskrif van eienskappe en risiko's van gestandaardiseerde Options (PDF) te ontvang. Afskrifte van hierdie dokument kan verkry word vanaf jou makelaar of van enige aandelebeurs waarop opsies verhandel of deur kontak met die Options Clearing Corporation, Een Noord Wacker Dr Suite 500 Chicago, IL 60606 (optionstheocc). Hoef nie 'n accountLakers Gerugte: opsies is Slim vir Los Angeles om handel te dryf in 1ste Ronde Volgens Sam Amico van Fox Sports Ohio. die Los Angeles Lakers is op soek om handel te dryf in die eerste ronde van die 2013 NBA ontwerp. Soos dit tans staan, die Lakers eerste keuse is die 48ste algehele konsep keuse. Ongelukkig is die opsies is skraal vir L. A. om handel te dryf in die eerste ronde. Sy ver van verbasend dat die Lakers hoop om handel te dryf op, as hul nommer 1 probleem is dat hulle nie omtrek jeug en atleties. Selfs al is hulle weer teken sentrum Dwight Howard. sou dit 'n verlammende probleem bly. 'N kwessie wat teenwoordig was vir ten minste die afgelope drie seisoene. Tog is dit die 2013 NBA ontwerp is een van buitengewoon swak verhoudings wanneer dit kom by waarde ster. Met die Lakers beperk op handel stukke, wat die potensiaal vir 'n eerste-ronde ontwerp keuse om minder werd as wat L. A. sou word wat handel wees skep. Dis die eerste hindernis vir L. A. om te oorkom in sy strewe om jonger te kry. Realistiese Handel Stukke Ronald Martinez / Getty Images Wanneer dit kom tot in dit, sal die Los Angeles Lakers slegs in staat wees om handel te dryf in die eerste ronde as dit ooreenstem met hulle handel stuk met realistiese waarde. Soos dit tans staan, die Lakers is kort op aantreklik handel aas en mag nie in staat wees om die beantwoording hulle wil vind. Die vraag is, wat is die Lakers realistiese handel stukke Om mee te begin, die loop gerug milj, Pau Gasol, is om seker te wees op die tafel as die Lakers kyk om te beweeg. Na alles, Gasol is een van die mees algemeen genoem name op die ope mark, ongeag die span gepraat oor. Die vraag is, kan die Lakers eintlik land 'n konsep keuse om by Gasols waarde Nog belangriker, kan die eens naby kom Sy moeilik om te dink hulle wou hê. Die enigste ander opsies lyk Steve Nash en Metta World Peace, wat waardevolle kommoditeite bly wees. Nash kan 'n down jaar statisties ervaar, maar sy kwaliteit van die spel moet onbevraagtekende ná voorste 'n baie swak Phoenix Suns span tot op die rand van die postseason die jaar voor wees. Wêreldvrede is 'n ander opsie, maar kan wees honestmdashas groot van 'n verdediger soos hy kan wees, dit is moeilik om te dink 'n span handel 'n vroeë eerste ronde konsep keuse vir sy verval kontrak. Christelike Petersen / Getty Images As die Los Angeles Lakers is om handel te dryf in die eerste ronde, hulle sal waarskynlik op soek na soveel waarde as moontlik. Om dié rede het die Lakers het beperkte opsies, soos spanne met verskeie eerste-ronde ontwerp keuses is skaars. Die Atlanta Hawks net so gebeur rug-aan-rug keuses en die behoefte aan 'n ware sentrum het. Pau Gasol net so gebeur met een van die beste lae-pos spelers in die NBA, selfs al fan persepsie anders dui. Hoofbestuurders waarskynlik erken dat, en 'n span soos die Valke is in prima posisie om Gasols wêreldklas vermoëns te gebruik. Nuwe hoofafrigter Mike Budenholzer het sy titels met Tim Duncan en David Robinson, sodat whos om te sê hy kon nie dieselfde te doen met 'n twee-time NBA kampioen in Gasol en Al Horford as sy kern Vir die Lakers, pluk op nr 17 en nr . 18 overallmdasha rek, maar nog 'n buitekans possibilitymdashwould bied hulle met hul beste kans om grondwaarde. Hulle kon twee atletiek spelers vir die omtrek vind, en potensieel vind 'n stuk 4. Ongeag van watter roete hulle neem met hierdie optel, verkenning van hierdie moontlikheid is die mees realistiese opsie vir 'n Lakers span wat desperaat is vir die jeug, maar kort op die handel stukke. TFC titel lenings 'n vriend het my aanbeveel hierdie plek - en bly hy het by kom om hul Yelp bladsy Ek was verbaas om al die negatiewe resensies te sien, veral nadat hulle bedien my in 'n vinnige en professionele wyse. Hul pryse is redelik mededingende sowel. Ek voel baie gemaklik met behulp van hulle. Hulle het my verduidelik enige boete afdrukke Ek het kommer uitgespreek oor en beantwoord al die vrae duidelik. Aanbeveling Was hierdie oorsig hellip Kommentaar van Jesson C. van TFC titel lenings Besigheid Eienaar 2016/08/24 Dankie vir die tyd geneem het om jou ervaring met Trading Finansiële Credit deel, LLC dba TFC Dankie vir die tyd geneem het om jou ervaring te deel handel Finansiële Credit, LLC dba TFC titel lenings (34TFC34). Ons heg waarde aan ons verbruikers en oorweeg elke kommer 'n geleentheid om te help en meer effektief te dien nie. Ons is bly om te hoor dat die TFC span was in staat om jou finansiële behoeftes te voorsien. TFC Uitvoerende Bestuurspan Lees meer ZERO sterre. Hoe gaan dit met negatiewe ZERO sterre. Hierdie maatskappy is verskriklik. Ek het probeer om 'n titel lening te kry om my stap suster begrawe As gevolg van die bedrag van die lening wat hulle wou 'n GPS Tracker plek in my voertuig, wat ek het geen probleem met die persoon wat veronderstel is om die Tracker installeer was 20 minute laat en nadat ek wou nie hê hy na my motor te skuif na 'n ander plek sê hy ek was onbeskof en hy het nie die GPS installeer. Hierdie maatskappy is baie baie baie onprofessioneel. Ek was die kliënt wat hulle sou gewees het om geld te maak uit van, maar hulle het die woord van 'n nie Engelse spreker wat hulle toegelaat om dood die hele lening. Ek sou nooit in 'n miljoen jaar beveel hierdie raggedy, onprofessionele gat plek vir almal Was hierdie oorsig hellip Kommentaar van Jesson C. van TFC titel lenings Besigheid Eienaar 2016/08/24 Hi April, is dit Jesson met TFC titel lenings. Eerstens, namens TFC titel lenings, we39re baie Hi April, is dit Jesson met TFC titel lenings. Eerstens, namens TFC titel lenings, we39re baie jammer vir jou verlies en bied ons innige simpatie. Ons is trots op die behandeling van elke kliënt met die grootste diens. TFC39s Compliance Departement sal 'n gedetailleerde reaksie direk aan u. TFC is van mening dat sy reaksie voldoende aanspreek jou terugvoer en bekommernisse. TFC Uitvoerende Bestuurspan Lees meer Zero sterre. Ergste maatskappy ooit Hulle teister jy voor betaling verskuldig is dan een keer as gevolg van hulle sal jy roep 6 keer per dag toe ek die lening Ek is dit gesê het 'n rentekoers van 42 VERKEERD it39s 72 Hierdie maatskappy sal jou beroof blind en dreig jy elke maand as jy nie maak die betaling op die dag it39s weens hulle is die laagste van lae Kan sorg minder as jy jou boodskap te betaal hulle omgee meer oor repossessing jou voertuig en voordeel uit dit weg van hulle verblyf was hierdie oorsig hellip As jy waardeer eerlikheid Ek sou raai u aan om jou besigheid elders neem. Hierdie maatskappy is die ergste maatskappy wat ek nog ooit hanteer. Mense van hierdie maatskappy sal vir my 'n dag bel tot 5 keer. Ook sal hulle my bel op 'n seldsame geleentheid dae vroeg dat my betaling verskuldig is in 'n paar dae. Elke lening Ek het 'n grasietydperk het. Selfs as hulle verkeerd is, sal hulle nie besit tot hul foute. Hulle sal nooit vra om verskoning vir enige iets. Elke persoon wat ek het gepraat met hierdie maatskappy het baie onbeskof gewees veral die bestuurder hy is baie onbeskof en ek verstaan ​​waar die werknemers kry dit uit. Ek is 'n kliënt en dit is onaanvaarbare gedrag. Ek is meegedeel my lening sal afbetaal in Mei en dan is ek het vir my lening sal afbetaal in Augustus en dan is ek meegedeel dat dit sou afbetaal in September wat dit was nie. Ek glo ek is af geruk deur die maatskappy. Ek sou mense beveel om te gaan elders hierdie maatskappy is baie mislei. Ek is meegedeel my titel hier sou wees in 10 dae is dit nou 24 dae en ek is meegedeel hulle sal dit in uitdruklike pos sit en hulle gaan om dit te doen in 'n paar dae. Dit is baie onaanvaarbaar. Ek wag vir my titel Ek hoop ek don39t moet baie langer wag nie. Was hierdie oorsig hellip Zero sterre hierdie maatskappy het my motor titel hulle weier om dit terug te gee vir my ek het die lening af en ekstra betaal gesteel. Ek is die betaling van hulle vir meer as 'n jaar nou geen oproep rug en hulle sal my nie terug te gee my motor titel. Moenie gaan na hulle. Ek het 'n klag by die verbruikers sake ingedien is, ook met die Arizona Departement van finansiële instelling, plus het 'n prokureur en kry in kontak met die Distrik Prokureur vir Los Angeles. Ek sou enige en almal wat ondervinding het hierdie aan te moedig om dieselfde hierdie maatskappy moet uit van die besigheid te kry nie. Hulle het gelieg oor laat betalings Ek het hulle betalings deur geld gram gestuur ook jou gesprekke met hulle aan te teken. Hulle het vir my gesê dat hulle dieselfde doen die rekords moet ooreenstem en hulle don39t. Ook kry in kontak met New Mexico Regulasies en Lisensiëring Departement Finansiële Instelling Afdeling Klein Lening Company die maatskappy lisensie nommer is 01726. TRADING finansiële krediet LLC gesteel MY motor titel. Adres 3055 Wilshire Boulevard Ste 300 Los Angeles, CA 90010 BEDROG EN SAL steel jou motor titel, teister jou en sal maak dat julle betaling van die bedrag wat hulle lening wat jy PLUS voeg meer geld aan die linkerkant bedrag wat jy skuld. Shame op diegene wat agter hierdie misdadigers. Was hierdie oorsig hellip Kommentaar van Jesson C. van TFC titel lenings Besigheid Eienaar 2016/08/11 TFC titel lenings neem terugvoering van verbruikers baie ernstig op. Ons heg waarde aan ons verbruikers en oorweeg TFC titel lenings neem terugvoering van verbruikers baie ernstig op. Ons heg waarde aan ons verbruikers en oorweeg elke klagte 'n geleentheid om te help en aan te spreek hierdie probleme meer effektief. Asseblief 'n volle naam verskaf jou rekening nommer op die rekening per e-pos by compliancetfciloan sodat ons kan sien en te reageer op jou bewering daarvolgens. TFC Uitvoerende Bestuurspan Lees meer ergste maatskappy I39ve ooit gehad het om te hanteer, was vas en geld wat nodig is 'n vinnige (34well nie so vinnig, want hulle het forever34) en hoe sou ek van bekende dit sou 'n fout wees. Ek moet van lees die resensies eerste voordat hulle na TFC. Niks regtig teen die werknemers ek weet hulle werk gedoen het en as gevolg van die script, maar hierdie maatskappy moet 'n paar kliëntediens vaardighede aan te leer en ook om werknemers wat Engels praat en kon alles verduidelik kry. Glo my ek sal nooit weer vir hulle kom nie sal ek beveel hierdie diens aan enigiemand. (Nie eens my grootste vyand) Hoe so 'n maatskappy bly in besigheid Miskien met al die verborge koste wat hulle beweer dat kliënte verskuldig, reg. Was hierdie oorsig hellip Kommentaar van Jesson C. van TFC titel lenings Besigheid Eienaar 2016/07/05 Dankie vir die tyd neem in die deel van jou terugvoer. Neem asseblief kennis dat Trading Finansiële Credit, Dankie vir die tyd neem in die deel van jou terugvoer. Neem asseblief kennis dat Trading Finansiële Credit, LLC (34TFC34) gelisensieer is en 'n gereguleerde entiteit wat voldoen aan alle toepaslike federale en nasionale wette die werking daarvan. Verder, neem asseblief kennis dat TFC nie kliënte nie vra meer as wat in die getekende Promesse en ooreenkoms Sekuriteit. TFC39s maatskappy kernwaarde is dat al sy verteenwoordigers bied net niks anders as 'n hoë gehalte, doeltreffende diens aan alle kliënte. Laastens, TFC is 'n multikulturele organisasie en vra om verskoning vir enige ongerief wat jy ervaar het. As jy wil graag jou bekommernisse verder in detail te bespreek, stuur 'n epos TFC39s Compliance Bestuurder by compliancetfciloan en hy sal jou saak persoonlik te hanteer. Dankie vir die feit dat TFC om te erken, te hersien en te reageer op jou bekommernisse. TFC39s Korporatiewe Bestuurspan Lees meer Hierdie plek is 'n absolute nagmerrie wat deur bedrogspul kunstenaars. Die gebrek aan kommunikasie is offensief. 34He39ll jy terug in 'n hour34 noem. nooit weer terug (dag na dag) 34He39s nie in die kantoor gehoor reg now34. umm ok is wat hy nog ooit in die kantoor Ek is meegedeel na die betaling van die lening terug sou dit tot 10 werksdae om terug te kry. Ek het dit nie ontvang nie vir meer as 3 weke waarskynlik net as gevolg van verskeie oproepe vra waar dit was. MOENIE sake doen met HIERDIE CROOKS. Hulle het gedreig MY nadat hy die 1ST 1 ster sien, en dit is waarom ek 'n 5 ster sien vir hulle ook. Was hierdie oorsig hellip Hierdie maatskappy is verskriklik. Aan die lening was maklik, probeer om my titel te kry nadat die afbetaling van die lening is die ergste wat ek afbetaal my lening en is meegedeel Ek sou my titel in ongeveer 15 dae. Wel, 21 34working days34 later en ek het nog don39t het my titel. Elke keer as ek bel ek 'n ander antwoord. Maandag Ek is meegedeel 34you moet dit môre, as ons nie bel en we39ll hoef te doen. 34 Ek het hulle die voordeel van die twyfel en gewag 2 dae - nog geen titel. Ek het terug vandag en is meegedeel 34we pos dit uit op die 21ste en dit sal ongeveer neem 10 werksdae vir jou te kry it.34 ernstig iemand dit loop van LA na San Pedro Toe het ek gesê 34once ons pos dit dan it39s nie ons verantwoordelikheid nie langer, moet jy kontak jou plaaslike poskantoor om te sien waar dit nooit is.34 sake te doen met hulle. Elke keer I39ve genoem I39ve gekry het 'n ander antwoord. Hulle moet hul besigheid te verstaan ​​sodat hulle vrae kliënt kan antwoord was hierdie oorsig hellip Kommentaar van Jesson C. van TFC titel lenings Besigheid Eienaar 2016/08/11 TFC titel lenings neem terugvoering van verbruikers baie ernstig op. Ons heg waarde aan ons verbruikers en oorweeg TFC titel lenings neem terugvoering van verbruikers baie ernstig op. Ons heg waarde aan ons verbruikers en oorweeg elke klagte 'n geleentheid om te help en aan te spreek hierdie probleme meer effektief. Terwyl besig met 'n deeglike hersiening van die klagte, was ons nie in staat is om jou rekening te spoor as gevolg van foutiewe of ontbrekende inligting. Ten einde vir ons Compliance Departement om behoorlik jou bekommernisse aan te spreek, kan jy 'n volle naam verskaf jou rekening nommer op die rekening per e-pos by compliancetfciloan. TFC Uitvoerende Bestuurspan Lees meer Dit is so erg soos dit kry mense hulle teruggeneem my motor as gevolg van 34being 60 dae Late34 Ek wasn39t 'n enkele dag laat. Om die waarheid te bewys ek dit aan hulle met elke enkele gekanselleerde tjek. Didn39t help 'n bietjie. Die volgende oggend die motor was weg van die oprit en ek het nog om te betaal 446 beslag fooi en kry my motor terug. Klerklike foute hierdie ernstige is leidraad Sjoe Alle vrugte afgewerp en gegaan Nie so vinnig ek nog die Lien moet van my titel. Sal hulle terugkeer die oproep Nope. Sal hulle stuur die Tevrede Lien vorm Nope sal hulle hef 'n onredelike fooi om dit te kry vier jaar later YUP Don39t sake te doen met hierdie vlieg in die nag 'n ramp van 'n besigheid. Jy geluk gewoond vind hier, net nagmerries Was hierdie oorsig hellip Kommentaar van Gabriel E. van TFC titel lenings Sakebestuurder 2015/10/20 Geagte Kerry, ons waardeer jou terugvoer met betrekking tot jou ervaring met Trading Finansiële Credit. Geagte Kerry, ons waardeer jou terugvoer met betrekking tot jou ervaring met Trading Finansiële Credit. Kliënt tevredenheid is ons primêre bekommernis in ons missie om jou die titel lenings wat jy vinnig en doeltreffend moet kry. Ons vra om verskoning indien daar enige probleme met die invordering van jou betalings of enige ander aspek van die diens wat jy ontvang het. Ons probeer om nou saam te werk met ons kliënte om die hele lening en die terugbetaling proses produktiewe en stresvry te maak. Jou kommentaar sal ons help om voort te gaan verbeter en beter te dien al ons kliënte in die toekoms. Dankie vir die tyd geneem het om uit te reik op Yelp. Lees meer Working met hierdie maatskappy die ergste ervaring van my lewe is. Ek het nog nooit so verskriklik behandel deur 'n maatskappy. Geen respek, morele waardes, of waardes van enige van die personeel. Ek was 60 dae agter op my betalings verskuldig aan die operasie en nie werk terug. Ek het wakker geword vandeesweek om uit te vind my motor weg. Ek verstaan ​​dat agter op betalings is nie daar fout, maar het 'n paar simpatie en respek. 'N betaling reëling gemaak om in te haal op my verlede as gevolg van balans en voor die datum wat ek veronderstel was om te betaal gekom het, my motor was weg. Ek het ten minste 20 name van mense wat ek op hierdie maatskappy gepraat wat al iets anders om te sê het. Die repokoers maatskappy is direk gekoppel aan die maatskappy so goed en ek don39t dink ek nog ooit gepraat of behandel so erg in my lewe. Sodra jy uiteindelik die telefoonnommer om die Repo maatskappy wat jy kan vergeet oor die manier waarop 'n greep van iemand oor die telefoon. Na 'n volle dag van die roeping van 08:00-17:00 en vertrek oor 'n dosyn boodskappe ek uiteindelik deur te vertel dat ek die battery op haar selfoon het gedreineer deur te bel haar te veel en word geskree en hang op. Ek kan nog nie in kontak kom met tesisse skelms om my persoonlike besittings te haal uit die motor wat hulle besweer julle 5.00 per dag per sak en 'n 25.00 hek fooi vir. Hierdie mense is geld suig roes en verdien geen sterre nie. Dankie Trading Financial vir al jou hulp. Ek hoop om jou gou te sien in die hof. Pateties. Was hierdie oorsig hellip Hoewel dit mag wees 34easy34 om die lening selfs betaal kry twee keer die buitensporige rente is nie die moeite werd die teistering en onwettige versameling praktyke van Handel Finansiële Credit Hulle het 'n verskriklike Better Business Bureau gradering en word tans ondersoek deur die Kalifornië Prokureur-generaal vir onregverdig en teister sakepraktyke. My storie: Ná my motor gebreek het en ek moes 'n 2500 klep werk, probeer ek kerk, vriende en familie om hulp te betaal die motor winkel. Wanneer al die ander opsies misluk, Ek het aansoek gedoen vir 'n lening deur middel van TFCL. Hulle mag adverteer dat die lening duur 'n uur of 'n dag die realiteit is dat dit het 3 dae heen en weer oor presies wat papierwerk wat nodig is. Die wip my rond van kantoor tot kantoor in Orange County, Kalifornië en uiteindelik toe gesê die lening beskikbaar was, moes ek my motor werktuigkundige en die motor te sleep uit te 106-graad Riverside om die tjek te kry. My eerste betalings is gedoen deur middel van Geld-gram by TFCL aandrang - hulle nooit vir my gesê dit sou kos 'n ekstra 10 per maand aan Geld-gram gebruik. Na die maak van betalings van 25-50 behalwe die maandelikse bedrae vir byna 'n jaar (van die twee jaar termyn), ek versoek om 'n betaling opsomming en 'n herbereken belangstelling tafel per e-pos aan my. en het niks Verlede maand het ek herstel van die operasie en 'n beroep TFCL om hulle te laat weet dat ek sou 'n bietjie laat wees - en dan die oproepe begin. Tussen vier en ses oproepe elke dag. Hallo TFCL - dit word beskou as buit en onregverdige skuldinvordering praktyke. Ek het verskeie versoeke beide per telefoon en per e-pos aan 'n verklaring per e-pos aan my gestuur het gemaak - en het niks. En ek is nog steeds 3-6 oproepe elke dag. Vir almal wat werk om geld te verdien om hul rekeninge te betaal geen werkgewer sal duld jou wese lastig geval en geteister Ek het hulle vertel dat ek my finale betaling nie kan maak totdat ek weet wat om te betaal. lyk soos dit in TFCL39s beste belang sou wees om 'n verklaring gesê, sodat hulle die lening kan kry terugbetaal voorsien - maar nee, hulle sal eerder bel 4-6 keer per dag en dit skrik aanjaag hul goeie kliënte. Haat om te sien hoe hulle behandel 34BAD34 kliënte. Klagtes is deur die Better Business Bureau en die California State Prokureur-generaal - en ek is nie die enigste een wat. Bly weg van TRADING finansiële krediet, LLC soos hulle sal val en jou lewe ruïneer Was hierdie oorsig hellip Kommentaar van Gabriel E. van TFC titel lenings Sakebestuurder 2015/10/20 Hallo Efrem, ons waardeer jou openhartige en eerlike terugvoer. Ons probeer om oop en konsekwente Hallo Efrem handhaaf, ons waardeer jou openhartige en eerlike terugvoer. Ons probeer om oop en konsekwente kommunikasie met al ons kliënte in stand te hou as ons werk om hulle te help adres watter kwessies hulle mag ondervind met hul persoonlike finansies. Ons vra om verskoning indien daar enige probleme met die dienste of kommunikasie wat jy van ons ontvang het, en sal jou kommentaar te neem in ons pogings om te verbeter in die toekoms. Dankie dat jy weer vir die tyd geneem het om te skryf. Lees meer Die kliëntediens is verskriklik Hulle het tydige om te herinner aan betalings verskuldig, maar is nie so tydige wanneer dit kom by sy terugkeer oproepe. Dit het hulle 5 weke om 'n oproep oor 'n titel terug te keer en dit was nadat ek talle boodskappe gelaat. By die terugkeer oproep, Ramona was baie onbeskof met vermelding straf kodes in teenstelling direk vrae te beantwoord. Ek sou nooit hierdie maatskappy beveel en stel hulle voorsien kliëntediens opleiding vir werknemers. Was hierdie oorsig hellip Ek wens dat ek 'n negatiewe bedrag van sterre kon sit om my ware waardering te toon. Hierdie maatskappy is verskriklik. Probeer om te gaan met mense in hul inbelsentrum is heeltemal onproduktief. Oor die telefoon klink soos 'n klomp kinders wat die gesag gegee om dit te hanteer kliënte egter hulle wil. Ek het slegs 'n paar mense wat beleefd, professionele en behulpsaam was. Al die res is onbeskof en onprofessionele om die minste te sê. Hulle sal jou in die rede val, praat oor jou en plat uit leuens vir julle en ook hang van jou af. Dan wanneer jy weer bel en vra vir 'n toesighouer jy 'n 34manager34 wat beweer dat enigiemand bo haar anders as die eienaar wat doesn39t praat met kliënte nie kry. Hulle vra 'n baie rente op die lening en een keer it39s uiteindelik vrugte afgewerp (ná die stryd met hulle te kry 'n korrekte balans verskuldig en om uit te vind nadat sy betaal dat hulle 'n diens bygevoeg sodat jy nog 'n balans) en dan jou vertel dat jy hoef te wag ten minste 60 dae om jou titel terug te kry. Hulle beweer dat hulle sal dinge op skrif en don39t sit, maak hulle onakkurate notas tot jou rekening, sodat wanneer jy 'n beroep in hulle 'n houding van die begin af, vermy hulle diirect vrae en won39t hulle verhoor, en wanneer jy hulle vra oor iets wat jy was vertel deur die laaste persoon wat hulle jou vertel dat jy is wouldn39t het te kenne gegee dat. Algehele 'n uiters slegte ervaring en ek sou raai weg te bly van hierdie maatskappy is hierdie resensie hellip die is die ergste lening maatskappy. Ek is die betaling van meer as my gereelde betaling. toe hulle sien dat ek amper die betaling van my skuld. Ek begin die hervatting oproep vir my meer geld bied. maar het nie aanvaar daarna toe ek probeer om 'n betaling te maak. hulle begin vra my vir 'n betaling 1. Ek betaal die rente en nou moet ek betaal vir die bedrag van my betaling. lyk asof hulle don39t wil hê ek moet my skuld betaal en hulle sal my motor te hou. wow is die eerste lening maatskappy wat ek gebruik en die laaste een. Ek weet nie nie beveel geen liggaam om te gebruik hierdie maatskappy is hierdie resensie hellip


1 comment:

  1. Ek is Абрам Александр, 'n sakeman wat in staat was om sy sterwende slap besigheid te laat herleef deur die hulp van 'n God gestuurde geldskieter, bekend as Benjamin Lee, die leningskonsultant. Ek woon in Jekaterinburg Екатеринбург. Probeer u om 'n besigheid te begin, u skuld te vereffen, u bestaande uit te brei, geld benodig om voorrade aan te koop. Het u probleme gehad om 'n goeie kredietfasiliteit te bekom, wil ek hê dat u moet weet dat mnr. Benjamin u sal sien. Is die regte plek vir u om al u finansiële probleme op te los, want ek is 'n lewende getuienis, en ek kan dit nie net by myself hou as ander op soek is na 'n manier om finansieel opgehef te word nie. gebruik die besonderhede soos aangedui in 'n ander om deel te neem aan hierdie wonderlike geleentheid. E-pos: Lfdsloans@outlook.com Of WhatsApp / Text + 1-989-394-3740.

    ReplyDelete