Thursday, October 27, 2016

Beau Diamante 5 Minute Forex Stelsel

Die 5 minute TF SampR stelsel handel Hoewel die inligting is geldig en nog werk die bedrag van ambagte verminder. In my soeke na die ambagte 'n hele nuwe venster van geleentheid ontstaan ​​verhoog. Ek handel steeds die 123s en nadeel, maar net 'n bietjie anders hier is 'n skakel na die video wat ek gemaak en begin met bladsy 244 post 4877 kan jy 'n video te sien op bladsy 275 post 5496 te verduidelik die reëls en setups. Aangesluit Februarie 2007 Status: Lid 1809 Posts so enige vrae oor hoe om ondersteuning en weerstand te handel op 'n 5 minute grafiek aangesluit Desember 2010 Status: Lid 50 Posts Hi FX Ek het onlangs begin studeer 123 patrone, so ek is baie geïnteresseerd in na aanleiding van hierdie strategie. Ek glo ook in geen-Indiese Eilande en hou dit eenvoudig. Jou kaarte maak baie sin en ek sal kyk vir verlede patrone te studeer en kry om te vang met myself. As jy studeer net een paar, dalk euro / dollar op hierdie tydperk, hoeveel Opstellings sou jy verwag per dag Ek is gelukkig genoeg om te werk van die huis af, so ek kan 'n ogie oor die kaarte gedurende die dag te hou en maak handleiding ambagte. Op die oomblik is ek konsentreer op streng SL en geldbestuur te kry gedissiplineer. Hou aan met die goeie werk en ek sal volg met belangstelling. Dankie vir die deel van Paulus geword Februarie 2007 Status: Lid 1809 Posts Wel die manier wat ek sou dit beantwoord is dit sy nie hoeveel ambagte wat jy op 'n dag, maar hoeveel wen ambagte om aan te trek. My geld Mangement gaan soos volg as ek en 123 aan die einde van die tendens en ek ingaan op die breek van punt 2 en dit gaan om 'n wen ek dit 'n dag gewoonlik noem, want ek waag 3 Ek handel met my en my kliënte geld. As ek 'n verlies en prys nie die geval is 'n nuwe laagtepunt, maar net neem my stop of dit gaan gooi punt 2 Ek weer in te voer as dit wen ek wag totdat dit terug op om dalk weer in te voer sodat basies ek ingaan op plus 1 van die dag met 1 pair 10 tot 15 ambagte per maand deur middel van 1 sessie geword Desember 2010 Status: lid 50 Posts net gewonder of dit veiliger sou wees om slegs die tweede handel oor die nadeel te maak. Ek weet dat sy baie meer konserwatief (wat ek dont mind), maar solank as wat daar is baie geleenthede. Aangesluit Februarie 2007 Status: Lid 1809 Posts Ja, jy kan gebruik as 'n bevestiging van handel en as elke hoë raak wag uitgehaal voordat dit terug kom om weerstand punt en gee daar. Aangesluit Desember 2010 Status: Lid 50 Posts FX Wat pare doen jy handel met hierdie strategie geword Mei 2011 Status: D. J. Shan - De prys Jockey 332 poste moet jy dit jou eie met jou eie reëls vir toelating, stoploss en die belangrikste geld Mangement te maak. Ok hier gaan ons. Ondersteuning en weerstand sal slegs gedoen word op 5 minute kaarte. 123 patrone is 'n deel van ondersteuning en weerstand asook gebreek 123 patrone wat 123s is waar die 3 punt haal die 1 punt sy 'n quasy 2b patroon. Aanwysers nodig (geen) wanneer weerstand is gebreek prys sal terugkom en toets dit om te sien of dit blyk te ondersteun dit hoë waarskynlikheid as gevolg van markstruktuur. Hier is 'n paar kaarte om te wys wat ek bedoel. Fxpivots, hoe kan jy jou stoploss en takeprofit teiken met behulp van 5minutes kaarte te stel, daar is 'n baie ondersteuning weerstand, hoe kan jy 'n handelsmerk te kies. of daar 'n spesifieke tyd om handel te dryf met behulp van jou stelsel Beste groete, Jin Shan - 888 perdekrag - Fast Momentum Speed ​​Run tot oorwinning Wel sy was meer as 2 jaar sedert my laaste post en die rede daarvoor is Ek het wat ek geleer het en gebou 'n winsgewende manier van handel. Of jy inligting van forums, boeke ens jy moet dit jou eie met jou eie reëls vir toelating, stoploss en die belangrikste geld Mangement maak. Ok hier gaan ons. Ondersteuning en weerstand sal slegs gedoen word op 5 minute kaarte. 123 patrone is 'n deel van ondersteuning en weerstand asook gebreek 123 patrone wat 123s is waar die 3 punt haal die 1 punt sy 'n quasy 2b patroon. Aanwysers nodig (geen). Op jou eerste pos van die draad jy 'n Euro handel van 21 Oktober hoekom didnt jy reken die 123 as die 123A patroon in plaas van die 123 patroon wat jy geïdentifiseer Het jy 'n soort van filter gebruik om die eerste 123A patroon dieselfde aan die AUD handel ignoreer op 2 November, het jy 'n 123 patroon geïdentifiseer. Ek sien 'n 12A3A vorm binnekant van die groter 123 patroon wat jy geïdentifiseer het. Kan jy vir ons 'n insig oor wat 123 patrone wat jy kies en wat jy ignoreer. Aangeheg Images (Klik om te vergroot) Draad: Beau Diamond39s 5 Minute forex stelsel Enige terugvoer van diegene wat met behulp van Beauamp39s 5 Minute forex stelsel Waarskynlik, as jy Beauamp39s stelsel volg presies, sal jy lekker wins in buitelandse valuta te maak, en dit is bedoel vir beginners sowel. Hierdie tendens stelsel word is meganiese. Dit is amp036200 en as dit doen wat dit sê dit nie, sou dit 'n bargainamp33 Pos asseblief jou kommentaar as jy die gebruik van hierdie stelsel. Min aanhalings uit Beau Diamondamp39s webwerf: quot winsgewendheid van die 5Minute FOREX8482 System Soos honderde reeds getoon, jy kan potensieel maak duisende dollars per maand met behulp van die 5Minute FOREX8482 System. Vyf munt pare verhandel met die 5Minute FOREX8482 System, die twee mees winsgewende valuta pare om die Euro Dollar teenoor die Amerikaanse dollar (EUR / USD), en die Britse pond teenoor die Amerikaanse dollar (GBP / USD). Die stelsel gemiddelde vir ambagte op die euro / dollar is soos volg: Gemiddeld Wen Handel: 228 Pips Gemiddeld verloor Handel: 56 Pips Gemiddeld Persentasie van oorwinnings Verliese: 56 Die stelsel gemiddelde vir ambagte op die GBP / USD is soos volg: Gemiddeld Wen handel: 225 Pips Gemiddeld verloor handel: 65 Pips Gemiddeld Persentasie van oorwinnings verliese: 67 met die twee geldeenhede gemiddeld saam die gemiddelde wen handel is 3,74 keer groter as die gemiddelde verlies en die gemiddelde persent van oorwinnings verliese is 61,5. Dit beteken dat gemiddeld, na elke 10 ambagte (gebaseer op vorige prestasie) jy voor sou wees ongeveer 1158 pitte, of amp03611,580 vir elke amp0361000 investedamp33 Nota: Die stelsel gemiddeldes ongeveer 16 ambagte per jaar per geldeenheid paar. quot. quot Ongelukkig het die meeste quotsystemsquot daar buite is nie heeltemal meganies, en hulle nog laat besluitneming en oordeel aan die handelaar, en as jy die handel 'n stelsel wat nie heeltemal meganiese jy onvermydelik uiteindelik verloor geld, tensy jy 'n enorme bedrag van ondervinding in die mark. Beau Diamond ontwerp die 5Minute FOREX8482 Stelsel om so eenvoudig en meganiese dat daar absoluut geen besluitneming of diskresie nodig van jou kant toe handel die stelsel wees. Jy volg net die eenvoudige strategie, en as jy kan lees en volg aanwysings kan jy wins in die handel hierdie systemamp33 quot Dankie vir die opstel van hier jou terugvoer oor hierdie stelsel. Cheers BillyThread: Beau Diamond39s 5 Minute forex stelsel Oorspronklik gepos deur sanity1is2no3fun hierdie draad is baie snaaks vir my, want ek weet Beau Diamond persoonlik. Nou het hy 'n gesamentlike onderneming groep begin. Wat beteken dat jy jou geld saam met hom en hy handel dryf dit vir jou. Jy kry 5 per maand vasgestel. (Binnekort gaan af na 4) Dit klink soos boontjies in vergelyking met wat hy maak. Didnt 5 / maand vaste lyk soos 'n waarskuwing vlag Watter soort ondersoek na Beau Diamond of sy handel firma het jy te doen voordat 'n belegging met hom Het jy gaan met enige regulerende agentskappe van heraldtribune: André Perron gesê sy kliënte het meer as 1,8 miljoen in beleggings kontrakte met Beau Diamond wat 5 persent per maand opbrengs gewaarborg deur die handel in buitelandse handel. quotIn Trouens, die handel in hierdie instrumente nie 'n terugkeer te maak, en enige opbrengs aan beleggers was hoofsaaklik afkomstig van hul eie aanvanklike belegging of beleggings van latere beleggers in 'n klassieke piramide skema, quot Perron gesê. Maar regsgeding beweer die Diamante wat betrokke is in 'n Ponzi-skema van die begin af. Die beloofde 5 persent maandelikse opbrengste betaal nie uit belegging winste, die pak het, maar uit beginsel en nuwe belegger bydraes. quotDiamond Ventures was reg in vorm, maar in werklikheid was 'n skyn geskep deur of namens Beau Diamond en Harvey Diamond hul Ponzi-skema te bevorder, quot die pak state. Die pak beweer ook die Diamante geskend Florida wet deur nie die registrasie van die belegging kontrakte as sekuriteite. Dit sê ook hulle besig met 'n quotpattern van afpersing activityquot daardie toestand RICO wette gebreek. Benewens Siegel, is die pak geliasseer deur beleggers Carol DeLoach van Bradenton en Joseph Stevens en William CONSTRUCTION, beide van Sarasota County. Siegel belê 1,5 miljoen, DeLoach 250,000, Stephens 80000 en CONSTRUCTION 37000. Oorspronklik gepos deur getrichidea Enige terugvoer van diegene wat met behulp van Beaus 5 Minute forex stelsel Waarskynlik, as jy Beaus stelsel volg presies, sal jy lekker wins in buitelandse valuta te maak, en dit is bedoel vir beginners sowel. Hierdie tendens stelsel word is meganiese. Dit is 200 en as dit doen wat dit sê dit nie, sou dit 'n winskoop Pos asseblief jou kommentaar as jy die gebruik van hierdie stelsel. Min aanhalings uit Beau Diamonds webwerf: quot winsgewendheid van die 5Minute FOREX System Soos honderde reeds getoon, jy kan potensieel maak duisende dollars per maand met behulp van die 5Minute FOREX stelsel. Vyf munt pare verhandel met die 5Minute FOREX System, die twee mees winsgewende valuta pare om die Euro Dollar teenoor die Amerikaanse dollar (EUR / USD), en die Britse pond teenoor die Amerikaanse dollar (GBP / USD). Die stelsel gemiddelde vir ambagte op die euro / dollar is soos volg: Gemiddeld Wen Handel: 228 Pips Gemiddeld verloor Handel: 56 Pips Gemiddeld Persentasie van oorwinnings Verliese: 56 Die stelsel gemiddelde vir ambagte op die GBP / USD is soos volg: Gemiddeld Wen handel: 225 Pips Gemiddeld verloor handel: 65 Pips Gemiddeld Persentasie van oorwinnings verliese: 67 met die twee geldeenhede gemiddeld saam die gemiddelde wen handel is 3,74 keer groter as die gemiddelde verlies en die gemiddelde persent van oorwinnings verliese is 61,5. Dit beteken dat gemiddeld, na elke 10 ambagte (gebaseer op vorige prestasie) jy voor sou wees ongeveer 1158 pitte, of 11.580 vir elke 1000 belê Nota: Die stelsel gemiddeldes ongeveer 16 ambagte per jaar per geldeenheid paar. quot. quot Ongelukkig het die meeste quotsystemsquot daar buite is nie heeltemal meganies, en hulle nog laat besluitneming en oordeel aan die handelaar, en as jy die handel 'n stelsel wat nie heeltemal meganiese jy onvermydelik uiteindelik verloor geld, tensy jy 'n enorme bedrag van ondervinding in die mark. Beau Diamond ontwerp die 5Minute FOREX stelsel om so eenvoudig en meganiese dat daar absoluut geen besluitneming of diskresie nodig van jou kant toe handel die stelsel wees. Jy volg net die eenvoudige strategie, en as jy kan lees en volg aanwysings kan jy wins in die handel hierdie stelsel quot Dankie vir die opstel van hier jou terugvoer oor hierdie stelsel. Cheers Billy Blykbaar, Beau Diamonds 5 minute forex stelsel isnt so winsgewend as Beau dit graag sou wou wees. Beau Diamond is gedagvaar vir 35 miljoen vir rip sy kliënte af in 'n Ponzi-skema. Hopelik werent jy vasgevang is in sy beweerde bedrogspul: van die Sarasota Herald-Tribune: Beleggers dagvaar n Sarasota gesondheid guru Deur John Hielscher beroemd gesonde-lewende guru Harvey Diamond en sy seun, Beau Diamond (5 minute Forex Trading) is gedagvaar omdat hy na bewering bestuur van 'n Ponzi-skema in Sarasota dat 35 miljoen bilked van beleggers. Diamond, wat bekend is vir sy quotFit Vir Lifequot boeke en talle TV verskynings, en seun Beau belowe hoë opbrengskoerse - tot 60 persent per jaar - aan beleggers via 'n program wat verhandel in buitelandse handel, volgens die regsgeding. Siesta Key inwoner Beau Diamond erken verlede week in 'n e-pos aan beleggers wat geld quotthe het verlore gegaan, quot en dat hy uitlokking hulle om te belê in quotanother geldmaak endeavor. quot Vier beleggers gedagvaar die twee mans en hul Diamond Ventures LLC Maandag in die 12de Geregtelike rondgaande hof in Sarasota. Miami prokureur David Trontz, verteenwoordigend van die Diamante, het Dinsdag gesê hy het nie die hofsaak gesien. Trontz gesê dat Harvey Diamond het geen aktiewe rol met Diamond Ventures LLC, en dat die naam vaders was op korporatiewe rekords net in geval daar iets gebeur het om sy seun. quotHe het geen kennis of het enige handel met Diamond Ventures LLC, quot die prokureur het gesê, en bygevoeg dat Beau Diamond ontken enige oortreding. quotHis besigheid was wettig in alle sintuie van die word. quot Bradenton prokureur Andre Perron gesê sy kliënte het meer as 1,8 miljoen in beleggings kontrakte wat 5 persent per maand opbrengs gewaarborg deur die handel in buitelandse handel. quotIn Trouens, die handel in hierdie instrumente nie 'n terugkeer te maak, en enige opbrengs aan beleggers was hoofsaaklik afkomstig van hul eie aanvanklike belegging of beleggings van latere beleggers in 'n klassieke piramide skema, quot Perron gesê. Die pak beweer dat sedert die opening in Maart 2006, Diamond Ventures geopper 35 miljoen van ten minste minste 100 beleggers. Een van die eisers, Sarasota chiropraktisyn Craig Siegel, aangedui gister gesê die saak gou onttrek kan word. Beau Diamond ontmoet met 'n paar beleggers Maandagaand in Lakewood Ranch. Hy het gesê sy kliënte voor die tyd dat hy nie sou praat oor hoe hy hul geld verloor, maar slegs sowat nuwe beleggings wat hulle kon maak met hom. Harvey Diamond bekendheid verwerf in die 1980's met sy quotFit Vir Lifequot boek oor gesondheid en welstand. Sy webwerf beweer dit het 12 miljoen eksemplare verkoop en was die vierde beste verkoop nie-fiksie boek in daardie dekade. Hy spog met van verskeie verskynings op quotOprah Winfrey, quot quotLarry King, quot quotNightline, quot quotGood Morning Americaquot en ander TV-programme. Die pak beweer hy quotlent sy naam en celebrity statusquot die Diamond Ventures beleggings te verkoop. Beau Diamond, wat die LLC bestuur, het homself uitgeroep as 'n kenner op forex, die koop en verkoop van die wêrelde baie geldeenhede vir wins. Hy het 'n forex stelsel verkoop op die internet. In sy onlangse e-pos aan sy quotclub lede, quot blameer hy die verliese op die ekonomiese afswaai en die wisselvalligheid wat die wêrelde voorraad, kommoditeit, Real Estate en ander markte getref. Hy het gesê hy het 'n forensiese rekenmeester om die verliese te hersien en wys die beleggers hul fondse quotwere nie verborge, gesteel of andersins daarvan teruggehou om jou in enige way. quot Maar regsgeding beweer die Diamante wat betrokke is in 'n Ponzi-skema van die begin af sou huur. Die beloofde 5 persent maandelikse opbrengste betaal nie uit belegging winste, die pak het, maar uit beginsel en nuwe belegger bydraes. quotDiamond Ventures was reg in vorm, maar in werklikheid was 'n skyn geskep deur of namens Beau Diamond en Harvey Diamond hul Ponzi-skema te bevorder, quot die pak state. Die pak beweer ook die Diamante geskend Florida wet deur nie die registrasie van die belegging kontrakte as sekuriteite. Dit sê ook hulle besig met 'n quotpattern van afpersing activityquot daardie toestand RICO wette gebreek. Benewens Siegel, is die pak geliasseer deur beleggers Carol DeLoach van Bradenton en Joseph Stevens en William CONSTRUCTION, beide van Sarasota County. Siegel belê 1,5 miljoen, DeLoach 250,000, Stephens 80000 en CONSTRUCTION 37,000.Which FX Trading Kursus / System is goed vir beginners En ons almal hier wag vir Merlin om 'n boek te skryf oor sy strategieë en bring ons almal beginners om die belofte land ( voltydse handelaars). Verf die heining. sand die vloer. voortgaan die motor. Maar Merlin, wat het dit te doen met handel Im wag nog vir my TYWFF van Van Tharp, het ek dit gebruik from Amazon. Ek het saam met 'n man wat woon in my toestand, want ek het gedink ek sou dit kry vinniger, 9 dae nou, dink ek was verkeerd. Net soos my laaste 2 ambagte. Ek kan back toets 'n EMO kruis oor stelsel in AmiBroker nou Woohoo Maar ek moet 'n goeie data, en die soektog gaan voort. Tog havent gevind wat Im op soek na. Ek het regtig nie wil leer, dan afleer, weer te leer. tot aan die einde. steeds verwar amp om geld te verloor. Alextmj Vir wat dit werd is ook ek relatief nuut in forex en besluit om dit reg te doen. Ek het die FX Power Kursus oor 'n tydperk van 1 maand. Hierdie kursus stel die forex mark soos per grondbeginsels en tegniese handel. Vertel jou oor wat beïnvloed geldeenhede en was nogal insiggewend. Natuurlik koste is 500,00 dollar. Ek was 'n bietjie teleurgesteld, maar dit het te vervul inligting oor forex agtergrond. Ek weet nie waar jy is op jou leerkurwe. Ek het gevind dat ek meer inligting oor enige gegewe onderwerp kan vind net deur te soek dit op die internet. (Geen koste) blaas my gedagtes weg met die magdom inligting wat daar is. Tik wat jy is op soek na en Schazam, meer inligting as wat jy moontlik kan lees. Tegniese aanwysers beskrywings is groot. Leer kers vashou kartering (dit is 'n moet vir draaipunte). Bly op hoogte op verskillende forums op forex en leer uit almal daar buite. Jy sal vind die meeste mense baie behulpsaam. Ek dink jy moet daar wees en dit doen om uit te vind wat vir jou werk. Ek glo nie daar is 'n PHD in forex oral. As jy dit laat weet. Struikel rond in jou demo rekening, neem jou tyd, kry 'n paar vertroue en probeer die ware Jakob. Dan soos die res van ons af te haal jouself nadat hy geskop in die tande en probeer dit weer. Les 1 voltooi. Sterkte op jou soeke na kennis en gelukkig handel. gladde 60 P. s. om Merlin. Let nie een woord oor EWT, ha ha Merlin, ek nog nie het nog Van Tharp boek, maar ek probeer om soveel draad so veel as wat ek kan in 'n paar forex forum lees. Ek probeer om 'n stelsel wat geskik is vir my Trading type vind. Dankie vir jou leiding. Afgevuur. sy goed jy lees die forums, maar ek belowe jou dat jy 10 keer meer sal leer uit boeke. Forum het stukkies van inligting. 'n paar goeie, sommige sleg. maar wanneer jy boeke lees jy regtig begin om ten volle te verstaan ​​hoe meer komplekse idees. Ek lees die forums 'n ton, maar ek kon nooit ontsyfer die goeie info uit die slegte info het ek nie gelees 'n stapel boeke eerste. As jy nie 'n groot boek-leser, moet jy ten minste lees een van die mark Wizards boeke en Van Tharps boek. Sodra jy hierdie boeke gelees het, sal jy verstaan ​​hoekom ek altyd moedig handelaars om dit te lees. Ontspan en wees happy. Slideshare gebruik koekies om te verbeter funksies en prestasie, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Gebruikers ooreenkoms en Privaatheidsbeleid. Slide gebruik koekies om te verbeter funksies en prestasie, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Privaatheidsklousule en Gebruikers ooreenkoms vir meer inligting. Vind al jou gunsteling onderwerpe in die Slide inligting Kry die Slide app om te spaar vir later selfs op die regte pad voort na die mobiele webwerf oplaai Teken Teken Double tap om te vergroot Ponzimonium Hoe bedrogspul kunstenaars Is rip off-Amerika Deel hierdie Slide LinkedIn Corporation kopieer 2016


No comments:

Post a Comment